30.10.2013

Projelendirilmiş Sanayi Arsalarının Profesyonel Sunumları Hakkında

1972 İstanbul doğumluyum.
İlk ve orta öğrenimimi 1989 yılında Lüleburgaz’da tamamladım.
1991-93 yılları arasında Anadolu Üniversitesi Bilecik Meslek Yüksekokulu İnşaat Bölümünde okudum. 1997 yılında Trakya Üniversitesi Klasik Arkeoloji bölümününden başarıyla mezun oldum. Kısa bir süre mezun olduğum bölümde Öğretim Görevlisi olarak Röleve ve Mimari Çizim derslerini okuttum.

2000 yılından sonra 2010’a kadar ticaret ve hizmet sektöründe kendi işimle meşgul oldum.
2010 yılından beri profesyonel olarak emlak sektöründe sanayi arsaları ve sanayi binaları üzerine danışmanlık ve alım satım işlerine aracılık hizmetini müşterilerime sunmaktayım.

Branşımdaki teknik bilgi ve becerimi müşterilerimize daha verimli sunabileceğimi düşünerek iş hayatıma yön verdim.

Sanayici, işadamı ve yatırımcılar hayalinizdeki projeyi bizimle gerçeğe dönüştürmek çok yakınınızda; beklentilerinize göre mutlaka güvenebileceğiniz projeli çözümlerim vardır.


omegapoint.tasarim@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder